Quality | Metoda
148
page,page-id-148,page-template,page-template-full_width-php,ajax_updown,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.5.1,vc_responsive
metaxa

PPP (Presentation -Practice – Production) * metoda PPP jest podstawą naszych kursów, polega na prezentacji danego zagadnienia (słownictwo, struktury gramatyczne, konkretne umiejętności), następnym elementem jest wspólne ćwiczenie prze praktyczne używanie danej struktury (ćwiczenia pisemne, mówione, czytanie oraz słuchanie), trzecia faza to produkcja wyuczonej umiejętności (podawanie własnych przykładów, przeprowadzenie dialogu, krótka forma pisemna czy prezentacja) * dodatkowym elementem jest ENHANCEMENT czyli usprawnianie i doskonalenie konkretnej umiejętności przez dodatkowe ćwiczenia, poszerzenie zakresu materiału oraz powtórki

NAUKA PRZEZ ZABAWĘ
  • uczestniczenie w procesie nauki przy użyciu wszystkich zmysłów
  • aktywne uczestnictwo w zajęciach poprzez interesujące gry językowe, zagadki, śpiewanie piosenek, używanie multimediów, zajęcia ruchowe (TPR), odgrywania scenek (mini teatrzyk językowy)
  • zabawy prowadzone są w taki sposób aby dzieci posługiwały się pełnymi zdaniami, od pierwszych zajęć skupiamy się na komunikacji
  • dzieci uczą się mówić, słuchać, poznają nowe słownictwo, na wyższych poziomach wprowadzamy element pisania
GRY JĘZYKOWE
  • gry językowe są kolejnym ważnym elementem przyswajania języka, mającym zastosowanie w nauce na wszystkich poziomach zaawansowania, zarówno dla dzieci jak i dorosłych
  • podczas gier powtarzamy i utrwalamy stryktury gramatyczne oraz niezbędne do płynnej komunikacji zwroty w naturalny sposób
  • gry pobudzają zdrową rywalizację, eliminują stres związany z używaniem języka obcego oraz wspomagają integrację z grupą
  • grając dobrze się bawisz, używasz języka i uczysz się przy minimalnym wysiłku
REALIA
  • ten sposób nauki polega na używaniu autentycznych przedmiotów z otaczającego nas świata podczas nauki języka obcego
  • uczenie się przy użyciu wszystkich zmysłów jest bardziej skuteczne: dotykając, widząc czy wąchając dany przedmiot, szybciej zapamiętasz słówka i zwroty * wizualizacja słownictwa w namacalny sposób jest kreatywnym podejściem do nauki, skojarzenia i dobra zabawa podczas nauki wspomagają proces uczenia się ‚Tell me and I forget. Teach me me and I remember. Involve me and I learn”
KOMUNIKACJA
  •  podczas naszych zajęć kładziemy nacisk na umiejętność porozumiewania się
  •  uczymy jak swobodnie używać pełnych zdań na potrzeby codziennych sytuacji życiowych
  •  sprawna komunikacja zarówno w mowie jak i w piśmie to główny cel naszej nauki
  •  przełamujemy blokadę komunikacyjną w rozmowach, pozbędziesz się stresu i wyrazisz to co myślisz prowadzimy kursy konwersacyjne dla osób chcących doskonalić swoje umiejętności z języka angielskiego
  •  prowadzimy kursy konwersacyjne dla osób chcących doskonalić swoje umiejętności z języka angielskiego
MULTIMEDIA
  •  nowoczesna technologia jest obecna w naszym codziennym życiu i nie może jej zabraknąć podczas nauki
  •  używanie wizualizacji graficznych, dźwięków, filmów, piosenek jest urozmaiceniem zajęć, które pozwala rozwijać różne umiejętności językowe
  •  technika ta umożliwia prezentację żywego ‚codziennego’ języka w naturalny sposób
  •  korzystamy z materiałów na CD/ DVD dołączonych do podręczników
  • dzięki użyciu multimediów ucząc się używasz wielu zmysłów, jest to doskonałe urozmaicenie zajęć
ROLE-PLAYING
  • polega odgrywaniu ról, scenek czy dialogów sterowanych, z którymi możemy mieć styczność w życiu codziennym
  • to zastosowanie umiejętności językowych w praktyczny sposób, co pomaga w przełamaniu barier komunikacyjnych
  • wyuczone słownictwo i zwroty są używane w kontekście, dzięki temu łatwiej będzie się nam odnaleźć w podobnej sytuacji w prawdziwym życiu
  • zajęcia sterowane przebiegają w formie zabawy i dodają pewności siebie, ponadto wprowadzają element dynamiki (ruch, kreatywne myślenie, używanie różnych zmysłów itd.)